Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 4 maj 2012

Älskade Fi...

... och gullungen William!
Tiden går så fort. För fort inland! Men nu idag - äntligen var det dags att ses igen!
Min fantastiska vän!
Som jag är så tacksam över att ha funnit! Hon är en otrolig kvinna och en fantastisk mamma samt min älskade underbara vän!
Go, glad, snäll och rolig!

Vi lyxade med årets första färskpotatis/sill/gräddfil/grädde å gräslök!
Den lunchen satt som den ska!
MUMS!!!!









Hon har vart med sen innan sessorna och var deras stambarnvakt när mina föräldrar vart upptagna! Tacksamma för all tid hon spenderat med våra gryn!







Flashback!!
Och lek...









- Posted using BlogPress from my iPhone