Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 11 maj 2012

Lillebror!

Världens bästa!
Självklart stolt storasyster!
Och lycklig när jag har hela familjen hemma!
(dock fortfarande lite bitterljuvt eftersom det blir så tydligt att mamma saknas...)
Men såklart överlägset positivt!
Pappa är glad, barnen lyriska... Ja, detta är härligt! Ett guldkorn i livet! Det största! Att ha en fin familj alltså och att ha den samlad!

Maten ikväll står brorsan för med influenser från Herr Moberg.
Sessorna har lyckligt hjälpt Daniel med huvudnumret, nämligen ruladerna. Medan jag fick doldisjobbet att skala potatis & morötter och duka ;)
Men jag klagar inte! Tvärtom, går här å myser!

Och snart kommer fina Bella med sin vackert växande mage och gullungen Lucas!
Vårt lilla gudbarn!
(egentligen Daniels gudbarn, men eftersom han är hemma så sällan har jag liksom "köpt" in mig på lillprinsen;) )



















Till efterrätt blir det.....



- Posted using BlogPress from my iPhone