Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 9 maj 2012

Allvarligt talat!

Men hallå!
Vem är det som styr det här skeppet?
Ja, det kan man ju undra!
Men alltså, jo... det är ju fortfarande JAG!

Bloggen är trots otroligt dåligt uppdaterad inte glömd!

Dagarna rullar på i hiskelig fart nu när jag kämpat med papper (deklarationen) och en välfylld kalender!

Jag är ju som sagt inne i en spännande utvecklingsfas i mitt företag!
I Mary Kay kan du befordra dig själv när du vill.
Och nu valde jag att göra den största utmaningen ever! I hela min spännande karriär!

Detta innebär massa kul, men mycket planering och att träffa och skämma bort massa vackra kvinnor!
Så kul! Vilket galet skönt jobb jag har!

Så, om du är sugen på att hjälpa mig mot min dröm så blir jag superduperglad om du gör nåt av följande:
* Bjuder in mig och 2-5 av dina väninnor nu i maj, till en skön tjejkväll där jag berättar lite om företaget, och guidar er igenom en skön ansiktsbehandling, handkur och ser till att ni får silkeslena läppar :) Dessutom får du som värdinna ett stort trevligt presentkort på 400:- som tack :)
* Kommer hit och hälsar på mig och låter mig träna på att hålla företagspresentation!
Som tack får du en valfri ögonskugga!
* Kommer hit och låter mig träna företagspresentation samt provar en ansiktskur och ger mig lite feedback på vad du tycker! Som tack får du ett valfritt lipgloss!

Så, tveka inte - bränn iväg ett sms, mail eller ring mig så bokar vi in en tid nu i Maj!

Passa på nu inför vårens och sommarens alla fester! :) Härligt härligt! Alltid trevligt med kostnadsfria tips och råd :)