Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 9 maj 2012

Grattis till mig!

I måndags var jag på Awards night med kollegor i Göteborg!
Varje kvartal så kröns en Queen of Sales, Queen of Sharing och en Miss-Go-Give. Vad innebär det då?

Jo, Queen of Sales kanske man kan räkna ut, att det innebär den konsult som haft störst inköp under kvartalet.

Queen of Sharing är den kvinnan som jobbat mest med sin Tea,Building och bygger sitt eget starka team av handplockade härliga kollegor!

Och Miss Go-Give är vår mest ärofyllda titel som innebär att man är framröstad av sina kollegor. Det handlar alltså inte om varken statistik eller siffror. En Miss Go-Give är en kvinna som ger av sig själv utan att förvänta sig något tillbaka. Hon inspirerar, stöttar och lyfter sina kollegor och bjuder alltid på värme och ett leende till alla hon möter... ja, ni fattar poängen! :)

Grattis till mig skriver jag, trots att jag inte är mycket för att skryta om mig själv.
Jag fick två av dessa coola titlar - de båda översta! WOW! Som pris fick jag blingiga coola örhängen och en superläcker hattväska! (eller vad de nu kallas) En sån där supersnygg rund pappask att ha saker i! Så fin!

Och den riktigt häftiga titeln Miss Go-Give gick till min underbara vän Nina som verkligen förtjänade den! Hon är en sann Miss Go-Give!

Som om inte detta vore nog så fick vi dessutom häftig utbildning av en fantastisk kvinna som heter Heidi.
Efter 25 år på NK med ansvar för hudvård och make-up där så är hon nu tillbaka hos oss i Mary Kay!
Det var riktigt spännande att lyssna på henne och få ta del av hennes heta tips och råd!

Så, två inlägg på raken om mitt jobb!
Men, det är ju för att det är en stor del av mitt liv :)
Och jag älskar det! Mitt liv alltså! ;)