Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 4 maj 2012

Sockersöta Alva!










Dessutom syns Suss med. Suss är en av mina absolut närmaste vänner! Hon är en sån där skön tjej som tar allt med lugn och positivt tänkande :) Hon ställer alltid upp för sina vänner. Som tex när en vän (jag i detta fall) inte vart så duktig på sina papper och siffror som hon borde trots ett märkligt år och ska deklarera sitt företag för första gången... Då kan den lilla vännen bli stressad och undra hur det kan bli så invecklat att ha koll. Så tacksam för mycket hjälp och stöd från både Suss och en hårt kämpande Mathias!!!! Det blev ordning och rätsida och deklarationen skickades in i god tid innan deadline! Hela 20 min till godo ju!!! From now on görs alla papper och siffror på ett ännu bättre mer kontrollerat regelbundet sätt!

Somliga (återigen jag) behöver visst lära sig en läxa innan polletten trillar ner! ;)
Tur jag är omgiven av världens bästa vänner och finaste man!


- Posted using BlogPress from my iPhone