Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 5 april 2012

What an evening!!

Igår gick jag med mitt företag millorah ihop med Josefine med Lilly of Sweden och Diddi med Frisyrhörnan för en sprakande tjejkväll! Specialpriser, rea och snacks! Skön stämning, gemenskap, lyx och härlig shopping! Glada kvinnor, kläder, accessoarer, löshår, make-up och hudvård! Kan det bli bättre?!

Toppenkväll!

Och, hör å häpna... Min väska var laddad med lite extra kläder och smycken när jag åkte hem... Bilder på mina nya favoriter kommer inom kort :)




Vackra Bella visade på löshår....



... och make-up!! Så fin!



Therese provar löshår hos Diddi!

- Posted using BlogPress from my iPhone