Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 23 april 2012

Suger!!!!!

Japp!!
Nu när vi ändå är inne på önskemål. Materiella ting. Vet ni vilken elektrisk sak jag använder mest?! Om inte datorn eller luren räknas... ;)
Min ferrariröda dammsugare! Ofta! Behövs kan jag lova. Efter att använts flitigt sen 2004 tycker jag den börjar suga... Haha!! Eller suga på att suga!!! Haha, eh.. Ok, förlåt! Taskig humor. Sent nu. Lite trött = lättroad ;)
Anyway! Sant att den börjar bli lite klen. Såg dessa och tyckte de såg fina ut! Fastnade givetvis för en detalj! Den coola retro slangen! Synd att själva dammsugaren inte fanns i rosa ;) Får önska mig nån av de andra helt enkelt ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone