Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 25 april 2012

I Borås..

... hos fina härliga Sofie och hennes charmtroll till prinsar var jag och sessorna idag!
Kul att fortfarande ha kontakt med denna glada härliga vän från gymnasiet :)
Mysigt med lyxfika, kokböcker, prat om bröllop och annat, lek och lite skön hudvård!


Boken som står högst på min önskelista fanns hos Sofie...



I en annan bok fanns receptet på desserten som Kronprinsessparet hade på sitt bröllop...
Lägger upp en bild om någon är nyfiken ;)


I det snygga köket fanns förutom Sofie även denna goding...






Coolaste hemmagjorda dammsugarna!
Melwin gillar att baka - och pappa är kock så självklart har han sin egen kockrock! Awsome!





Mums! Kaffe, hemmagjord biskvi och trevligt sällskap!


Avslutar med att tacka Sofie och killarna för en toppenem och en fin tavla från deras sovrum...
Älskar detta citat..

- Posted using BlogPress from my iPhone