Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 22 april 2012

Barnmarknaden

Lycklig Mira!
Som hon väntat - och Äntligen!!!


Så duktig! Sålde för över 300:-
När det kom nån och tittade så frågade hon - Kan jag hjälpa till med något?
Så småpratade hon med dem och gav dem förslag på vad de kunde köpa av henne. Ibland sa hon - Är det nåt du vill köpa?!
Haha! Så söt!
Min skatt!
Får jobba på mjukheten och smidigheten och när hon fyller 18 kommer hon bli en fantastisk fristående hudvårdskonsult!
(ja, om hon vill såklart - men varför skulle hon inte vilja?!)











Dagens shopping gjordes på bordet mittemot. Hos händiga Pernilla!











Tackar alla härliga utställare och besökare för en lugn men mysig dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone