Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 17 april 2012

13 år

17 april 1999 träffade jag min drömprins på en fest hos Helena. Sen dess har vi vart ett par. Mycket har hänt under åren. Det största som hänt har skett tre gånger, först i maj 2005 och sen dubbelt i januari 2007! Vi har även skaffat hus och tillsammans gått igenom både glädje och sorg. Han är inte bara min man utan även min bästa vän som älskar mig precis som jag är! Han står ut med mina små upptåg och idéer och stöttar mig helhjärtat i det jag tror på! Han gör mig glad och är väldigt omtänksam!
Han är prinsen som överträffade mina drömmar - och han är min!
Så lycklig som har just honom!

Mathias - jag älskar dig! Du är bäst! Puss!







13 rosor. 1 ros för varje år. 3 vita - för prinsessorna i vårt liv!

- Posted using BlogPress from my iPhone