Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 10 april 2012

Hockeyslutspel!

En gång i tiden var jag riktigt intresserad, engagerad och insatt i hockey. Frölunda Indians är laget som gäller. Eller Västra Frölunda som det hette först. I källaren har jag flagga, halsduk, mössa och många tröjor. Jag hade koll på spelare och anfallskedjor m.m
Älskade att gå och se matcher live i scandinavium.
Idag har det intresset svalnat för länge sen.
Men kan inte låta bli att följa finalen nu och håller tveklöst på de svartgula norrlänningarna! Pappa är från Skellefteå och hejar såklart också på dem! Hade vart kul om de fick ett litet sm-guld! Värda tycker jag!
Riktigt spännande att titta!
Heja heja heja SKELLEFTE!!!!





- Posted using BlogPress from my iPhone