Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 5 april 2012

5årskontroll - check!

Så var de små änglarna godkända ;) Igen!
Mycket lycklig och stolt mamma är jag!
Tänk att det gått så fantastiskt bra för våra småkottar! Från att födas 13 veckor för tidigt till stora duktiga tjejer!
Finns inte ord att beskriva hur lycklig, stolt och tacksam jag är över att vara så välsignad med dessa mirakel!
Älskar er över allt Nell å Nonno!



Nellie med sin nya teckning, och teckningen från förra året.
Och samma för Norah nedanför.






Att rita och klippa var jättekul! :)





2007 01 03 föddes
Nellie 1060gram
Norah 1045gram
Båda 35 cm....



Hoppa på ett ben!!! Skutt skutt skutt!!!



Synkontroll






Och avslutningsvis - Gå på lina ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone