Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 14 september 2012

Usch och blääää!!!!

Har egentligen inget emot grodor och paddor.
Om de inte dyker upp precis där jag ska sätta min fot.
Eller stora grodor i min hall uppskattas inte heller.
Katterna är mina ögonstenar men vissa ögonblick står inte Shimmer högt i kurs.
Älskade katt - sluta släpa in djur i min hall!!!
Äckligt äckligt äckligt!!!
Blääääää!!



Nääe, jag kunde inte ta den slemmiga lilla grodan. Fick petat upp den på skyffel med sopborsten och hävt ut den... Hoppas det lilla djuret klarar sig - och stannar ute...

Ryser när jag tänker på att hon måste haft grodan i munnen för att få med den in... Uuuuusch!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone