Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 9 september 2012

Bara en kaka?!

Jag vet faktiskt inte hur jag ska formulera detta. Svårt att sätta ord och förklara ibland...

Wow!
Vilken välsignelse!
Så tacksam för rikedomen som ligger i äkta vänner!
Just denna vän är så vacker och är fantastisk på att lyssna på och se andra i sin omgivning! Liksom inte bara lyssna...
Utan v e r k l i g e n LYSSNA!

Idag knackade hon på min dörr med en väldoftande varm kaka!
Bara kakan i sig är ju underbar, men inget i jämförelse med tanken bakom och handlingen som verkligen värmde så.

Hon visste hur jag kände mig just idag. Precis när jag som mest behövde det så bakade hon en kaka och kom över med! Och även om jag inte drar hela historien så finns det en personlig innebörd bakom...

Förstår ni hur fint det är?!
Jag blev så rörd!

Tack vackraste Johanna för att " du är vännen att äta soppa med" när jag behöver en extra ängel här på jorden!

Jag kommer njuta av kakan med ett varmt hjärta och ett leende på läpparna!




- Posted using BlogPress from my iPhone