Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 4 september 2012

Torsdag

Började dagen med att för första gången delta i SalesDirectorutbildning på Lisebergs restaurang!
Ihop med fantastiska kollegor hade jag en toppendag! Satt mest och myste av det faktum att jag var där!!!!





Vi bjöds på resultat, överraskningar, utbildning och underhållning! Wow!


Och lunch med såklart! Riktigt gott, och så lite kaffe på det!

På vägen passade vi på att fota oss lite! :)


Sen gjorde vi oss redo för en fantastisk kväll på Rondo med glitter, glamour, 3-rätters och lyx!


















Min underbare man är alltid med mig på Rondo!



Balklänningar, cocktailklänningar och vackra norskor i nationaldräkter! Så häftigt!









Mums!!! Så gott det var!!

Väl hemma...



Efter en hel dag i klackar var fötterna trötta och njöt av lite fotmassage! Tack min prins!

- Posted using BlogPress from my iPhone