Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 4 september 2012

Hej tandis!

Igår var jag med stora sessan hos tandläkaren. Spännande ställe det där!
Men personalen som jobbar där är så mjuka, trevliga och glada så besöken känns inte så farliga.
Det gick finfint för Mira som såklart inte var varken blyg eller rädd!
Mammas stora duktiga tös!



Hon fick ta kort!


Mest kul är att få välja nåt fint när man är klar! En rosa snurra blev det denna gång!


Och ja, dessa snygga blå. Åter igen var jag snubblande nära att traska hem i dem!


Sötnöt!
På vägen ut fick hon syn på en lapp ang saknad katt. Innifrån blir ju texten bak och fram - men hon läste ändå!
Imponerad blev jag!!

- Posted using BlogPress from my iPhone