Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

tisdag 4 september 2012

Åter

... tillbaka i verkligheten och vardagen efter fantastiska rosa dagar med bästa utbildningen, inspiration, underhållning av högsta klass, varm gemenskap och massa glädje!! Wow wow wow! Kommer egna inlägg om de dagarna så snart min dator piggnat till!
Som sagt, vardagen är här! Hösten är här!
Alla töserna har nu börjat skolan och förskolan!
Jag börjar komma in i rutinerna! Känns riktigt skönt faktiskt!



Ja... De nya födelsedagskorten skvallrar om att Nellie och Norah tillhör den äldsta kullen på förskolan nu! Oj! Tiden rinner iväg!!!






- Posted using BlogPress from my iPhone