Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 31 januari 2014

Big news!




Japp!! Nu vet vi!! Vår sista familjemedlem beräknas komma i september!
Så, jag är bara i typ v7, men så ville vi berätta för sessorna först, och sen låta dem slippa hålla det hemligt. Är ju jättejobbigt att vara 7-8år och behöva hålla nåt så stort och spännande hemligt! Så, lika bra att släppa nyheten direkt!
Och, jodå, jag mår helt ok! Riktigt bra faktiskt! Är lite trött, men det va jag ju innan med, så det läget är nästan oförändrat och så mår jag lite illa, nästan hela tiden. Men... ja, detta kan jag absolut leva med 😘
Vi är såklart glada och ser fram emot vår lilla bäbis!
Och nej - jag tror inte att det är tvillingar igen. Och nope, inte heller trillingar. Jag tror "bara" att det är ett litet mirakel som ligger och gror den här gången. Vet givetvis inte, men, med Nellie och Norah var jag helt makalöst trött och sov så fort jag kunde och mådde väldigt illa...

Redan nu känner jag hur det händer saker i kroppen! Det är verkligen helt fantastiskt hur man är skapt!! Liksom känner hur kroppen förbereder och gör sig redo för det nya lilla livet som håller på att utvecklas till en ny individ inne i min mage! När man tänker på det är det en hisnande tanke och man blir förundrad! Det är så häftigt och vi är så lyckliga som får uppleva detta igen!


- Posted using BlogPress from my iPad