Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

måndag 6 maj 2013

Verklighet!


Jo. Mina småååå töser ska faktiskt på riktigt börja skolan i höst!
Helt galet att tiden går så fort!!
Mina små tjejer som blivit så stora redan!
Visst är DE redo för skolan! Men frågan är om deras mamma är det?!
Oj oj oj! Jag bearbetar för fullt ;)
(Överdriver liiiite)
Men, på riktigt, lite galet känns det! Lite märklig känsla är det allt att jag i höst bara är mamma till skoltjejer! Förskoleåren är redan förbi?!?!!!

Jaha.. Så är det! Tiden går! ;)

Idag fick två lyckliga tjejer brev från sina faddrar!







Häftigt! Spännande och kul!! :)

Jag minns att när jag gick i skolan fick jag världens snällaste fadder. Frida!

- Posted using BlogPress from my iPad