Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 17 maj 2013

Lyxmys m N&N

Idag har jag och de stora småsessorna vart i Vbg!

Strike a pose!


En sväng på hm!
Fanns vääääldigt mycket fint där idag. Både till mig och töserna! Jag slog till på ett par nya strumpbyxor!


En skinnjacka står högt upp på min önskelista. Svart ska den va! Och mindre än den jag provat idag...


Shoppade på elgiganten inför Miras födelsedag...


Och sen avslutade lunch! Tjejerna valde "restaurang" ;) :)


Att ha möjlighet att ha sånna här dagar med barnen är helt ovärderligt! Det bästa jag vet! Så tacksam och lycklig som får vara deras mamma!!



- Posted using BlogPress from my iPhone