Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

fredag 8 mars 2013

Fyrtal i lycka!!

Nu är de här!!!
Shimmers fyra små minisar!

Hon kom i hallen och var blöt på svans och bakben. Oj, nu har det nog satt igång tänkte jag och frågade Mathias om vattnet går på en katt...
Eh, ja!

Men så sa han att hon såg smal ut. Hmm. Jo det stämde!! Jag kände på henne och då förstod jag att det inte precis satt igång. Utan att hon nu var klar!

Vi smög iväg i hallen. Spontant tänkte jag i tjejernas mys-skrubb/bibliotek eller tjejernas garderob. Mathias smög försiktigt in i skrubben och jag gick till garderoben.
Ganska snart hörde jag pip och små krafsande...
Började försiktigt dra ut plagg efter som jag var rädd att klämma en kattunge om jag bara drog ut lådor utan att veta hur de låg.

Så, i en låda såg jag dem!!
4 mörka minisar. Tror de blir "sköldpaddor" av några iaf.

Nu har vi gett Shimmer och minisarna en ny ren låda med filt på samma ställe som hon valt!


Duktiga misan!!!





Nu får den lilla familjen vara i lugn och ro!

Forts följer ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone