Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 6 mars 2013

Blomsterbud!!!!

Åh!!!
Ni som känner mig vet att det roligaste jag faktiskt vet är att ge bort små överraskningar!!

Döm om min förvåning när jag idag fick samtal om att ett blomsterbud var på väg!!!!

Lyckliga jag!!! Älskar ju överraskningar!!
Såååå gulligt av Mathias att skicka blommor igen tänkte jag och väntade med spänning och nyfikenhet!

Så äntligen kom den vita bilen och en trevlig man lämnade över buketten till mig!

Lyckligt skuttade jag ut i köket....






Men se där!!! Förvånad blir jag när blommorna inte alls är från Mathias!!!


Utan ifrån vackraste Ann och hennes David och deras lilla snäcka Elin!!!

Lilla sessan föddes tidigt och jag fick såklart en och annan Flashback från vår tid på neonatal. Skickade upp ett litet paket med smått och gott som kan va skönt att ha.

Och så skickar de blommor till mig!!!! Wow!!! Verkligen oväntat! Men så värmande och välkommet!!

Så, underbara Ann, om du läser detta : TACK så mycket!!!! Gulliga ni är!! Blev så glad!!

Dessutom, inte bara blommor - utan tulpaner och en bukett i mina färger!! Lovely!!

Och som om inte det var nog - de kom i sällskap av choklad!! Mums!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Porsmavägen,Veddige,Sverige