Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 5 december 2012

Julklappstips!

Vet att flera av er är ute och shoppar julklappar på nätet!
Smidigt!

Ni glömmer väl inte att jag har en dygnet-runt-öppen webshop där ni kan shoppa ljuvliga lyxiga MaryKay-paket till nära och kära!
Hudvård, make-up, spa-produkter och godingar till männen av högsta kvalitée!
Självklart kan du få dem levererade fint inslagna!

www.madeleine.nilsson2.marykay.se
Och har ni inte redan inloggningsuppgifter så fyller ni bara i en "intresseanmälan" så godkänner jag och du kan logga in redan samma dag! :)

Vill du hellre komma hit och klämma och känna innan du handlar så går det med bra!
Bara hör av dig så bokar vi in en tid! :)

Skulle du samla ihop 3-5 vänner nu i december att kika ihop med så får ni en egen liten visning och du som "värdinna" får då ett trevligt presentkort på 500:-
Då får ni både present-tips och sitta ner och prova några sköna produkter!
Vad sägs om en mjuk skön handkur och lättare ansiktsbehandling mitt i julstressen! Skönt va?!