Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

torsdag 12 mars 2015

Respons!

Så oväntat stor respons jag fick vid mitt förra inlägg!
Det var jag inte riktigt beredd på!

En lååång tråd av fina ord, några pm och ett par sms droppade in och värmde mitt hjärta!
Några bra råd som jag verkligen ska kolla upp :)

Jag har som sagt absolut passerat det värsta och mår mycket bättre idag.
Har kommit en god bit på rätt väg och sakta men säkert blir jag ännu piggare, gladare och starkare igen!
Känner mig mer och mer "som mig själv" även om stunder med div "symptom" finns kvar.

Tänk vilken tur jag har som är omgiven av så många härliga vänner och underbar familj!

Det är rikedom kära ni!
Jag är så tacksam och glad för alla fina som förgyller mitt och min familjs liv!
Vad vore jag och vi utan er!

Finns ett citat som lyder "People inspire you, or drain you. Pick Friends wisely"

Det finns så många olika typer av människor. Jag har mött många varianter. Jag är så glad att jag och min familj får ha så många fina människor runt omkring oss som ger så mycket glädje, inspiration, kärlek och energi!
Tack och puss på er!!



- Posted using BlogPress from my iPad