Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 22 februari 2015

Vackra kvinnor!

Just nu snurrar en utmaning på Instagram.
#20beautifulwomen
Man ska ta en selfie och tagga 20 vänner att anta utmaningen.

Jag fick en nominering från en mycket vacker vän att anta denna utmaning. Det gjorde jag. Igår. Precis innan jag somnade.

Men, ville sätta en tvist på den.
Jag valde att köra min variant utan smink.
Bara jag. Ingen makeup, inget filter.
Bara jag precis som jag är.

Vi är så vana att styla och fixa till oss innan vi visar upp oss.
Men, vi är alla vackra precis som vi är. Utan fasad.

Våga vara stolt över dig själv!
Låt din inre skönhet stråla ut!
Anta gärna utmaningen och sprid mer skönhet!


- Posted using BlogPress from my iPad