Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 25 februari 2015

I-landsproblem och drömmar...

Njae, inte bästa bilden någonsin... Men poängen går nog fram ändå...
Jag önskar mig en större hall! En stor fin ljus hall med plats för alla barnens kläder och skor. Och kanske yta för vagnen att stå på.
Eller egentligen önskar jag mig ännu mer en altan utan för vardagsrummet.
En stoooooor altan med tak där mååååånga får plats att umgås och där man kan ställa vagnen med sovande bäbis och samtidigt ha koll.
Pinterest är fantastiskt för oss drömmare. Så många fina idéer och inspiration. Där har jag hittat många bilder som spätt på min dröm om en underbar altan att tillbringa vår, sommar och en bit av hösten på.
Nåväl... Den som väntar på något gott...
En dag blir den drömmen sann! :)
Först ska bara taket bli helt klart.
Sen lite småfix i huset för att skapa bättre ordning och förvaring.
Lite röj, plock och grejande i källaren behövs också...
O well... Ingen stress. Det blir av. En stunds pyssel här och där när lusten faller på. Det gäller ju att prioritera sin tid och utnyttja den på bästa sätt.
Även om jag har min drömmar, idéer och planer för vårt hem så känner jag lugnet med. Vi har ju trots allt 4 fantastiska ungar som behöver viss uppmärksamhet och det ger jag ju dem så gärna! ❤️


- Posted using BlogPress from my iPad