Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

söndag 23 februari 2014

Tiden rusar...

Sakta men säkert tickar tiden på. Sakta samtidigt som den rusar i hysterisk fart!
Graviditeten känns helt ny - men ändå har jag redan gått 25% av tiden! Galet!
Magen har ännu inte fått den där runda fasta formen och bäbisen är för liten för att jag ska kunna känna dess rörelser. Ändå har jag redan gjort en fjärdedel av graviditeten. Eller mer än en tredjedel av hur lång graviditeten med Nellie och Norah blev. Allt är verkligen relativt...


Hur som helst. Inga direkta hysteriska cravings. Men, frukt går det åt. Båda de andra graviditeterna har jag bunkrat och ätit massa frukt. Enda kravet - krispigt ska det va! Krispiga päron och äpplen är mums! Inga mjöliga!! Och krispiga vindruvor, ni vet sånna som knäpper till när man biter genom skalet! Mums! 😊👌


- Posted using BlogPress from my iPhone