Välkommen att följa mig genom mina dagar som mamma, fru, dotter, egenföretagare.. och bara Madde! Detta blir som min öppna dagbok med stora och små funderingar, åsikter och bilder...

onsdag 10 juli 2013

Chock!

Japp. Så här kan en mamma i sina bästa år se ut i beachoutfit!
En mamma som inte motionerar så mycket som hon ev borde för att kroppen ska må bra. (Motionerar typ inte alls. Faktiskt...)
Äter det jag vill. När jag vill.

Hört att djungeltemat håller i sig. Så kör på en leopardtopp ihop med tigerränder!



Befriande att vara i vattenlandet på Skara sommarland och se glada mammor leka med sina barn. Mammor i bikini i alla dess naturliga former!

Härligt att se!

Missuppfatta mig inte nu. Man ska tänka på vad man äter! Absolut!
Och motionera, för det behöver faktiskt kroppen för att orka med allt och må bra.
Och jag är imponerad av alla som på en sund nivå klarar av dieter och kost av olika slag. Samt tränar och håller sig i kanontrim!
Men, allt ska vara så till den grad att man mår bra!


- Posted using BlogPress from my iPad